Estiko

Partneri kirjeldus

Estiko ASi alla kuulub väga palju erinevaid harusid – plastitehasest Tasku keskuseni ja Lydia hotellist Greete motellini Lõuna-Eestis. Seetõttu on kõige põnevam klientide varieeruvus just Estiko projektis. Olles osa Estiko projektist, saate hea sissevaate suurettevõtte turundusse ning sellesse, kuidas hallatakse erinevaid allasutusi. Kindlasti ootavad tudengeid põnevad koosolemised ja käigud erinevatesse Estiko harudesse.

Lisainfot Estiko kodulehelt

Ülesanded

Liitudes Estiko projektiga, puutute kokku FB turunduse, reklaamkampaaniate, sisuturunduse ja veel palju muuga

Motivatsioon tudengile

Projektijuhi praktikavõimalus

 

MaarjaS Design OÜ

Partneri kirjeldus

Ettevõte tegeleb nahast aksessuaaride valmistamise ja müügiga. Tehakse ka tellimustöid ning valmistatakse firmakingitusi. Korraldatakse töötubasid laatadel, firmaüritustel, sünnipäevadel, poodides jm. Parema ülevaate tegevustest leiate kodulehelt http://www.maarjasoot.com.

Ülesanded

Põhiülesandeks on brändi ja tema toodete nähtavaks tegemine laiemale publikule.

Sotsiaalmeedia turunduse strateegia loomine – ettevõttele suhtluskeele loomine, märksõnade otsing ja analüüs, postituste tegemine (FB, Instagram, Pinterest), tugevam kanalite omavaheline sidumine.

Etsy.com – keskkonnas oleva poe ja seal müüdavate toodete kirjelduste analüüs. Kuidas muuta tooted paremini listingutest leitavaks? Märksõnade otsing, analüüs ja muutmine. Sama võiks teha osta.ee keskkonnas.

Kodulehe nähtavaks tegemine – analüüs, märksõnade otsing, ettepanekud. Kas kodulehele oleks vaja blogi ja kui, siis mis võiks olla selle sisu?

Analüüs – kas oleks vaja kasutada veel mõnda sotsiaalmeedia kanalit või müügikanalit (netipoodi)? Kui, siis milliseid, miks, kuidas?

Millistesse füüsilistesse poodidesse olemasolevaid tooteid müügile pakkuda?

Kus ja kuidas tooteid reklaamida (nt millised ajakirjad)?

Kuidas saada meediakajastust?

Turuanalüüs selgitamaks välja, kas oleks mõttekas suunata edaspidi tooted pigem meestele või naistele.

Aastapikkuse turundusplaani loomine.

 

Koostöö eesmärgid:

Bränd on nähtavamaks muudetud

Kodulehe külastatavus on suurenenud

Müügid etsy.com ja osta.ee keskkonnas suurenenud

Valminud on turundusplaan

 

 

FitLife Spordiklubi

Partneri tutvustus:

Fitlife on rühmatreeningutele keskendunud spordiklubide kett Tartus, Pärnus ja Kuressaares.  Treeningplaanis pakume suures valikus Les Mills kontseptsioontreeninguid ning erineva keerukusastmega vabakoreograafia treeninguid.  Meie klubi tugevustena on klubiliikmed välja toonud treeningute rohkuse, treenerite pädevuse, klienditeenindajate abivalmiduse ja sõbraliku ning hubase atmosfääri, kuhu ollakse alati oodatud. Eedeni klubis on ka jõusaal.

 

Ülesanded

Kuidas kasvatada FitLife’i kliendi lojaalsust ja hoida teda motiveerituna, et kliendid ei lahkuks või ei vahetaks klubi. (Peamine põhjus oli ajapuudus, mida kliendid lahkumisel välja tõid; seda suhtumist saaks aga suure määral muuta näiteks ajaplaneerimise loenguga vms). Tuleks just keskenduda praegustele klientidele (ka neile, kes on hetkel liikmed, kuid pole mitmeid kuid treeningutes käinud ja tasuvad igakuiselt tasu). Viimaste puhul oleks vaja mõelda välja, mida meie saaksime neile pakkuda ja kuidas läheneda, et nad rajale tagasi aidata.

Teine murekoht on hetkel see, et suvi on spordiklubi jaoks üks inimeste vaesemaid aegu. Milline võiks olla selle aasta Suvekampaania? Kuidas saaksime hoida kliente ka suvel klubiga seotult? Kindlasti võetakse palju maksepuhkust, kuid mõtleme just neile, kes suve alguses soovivad lahkuda. Mis võimalusi/alternatiive pakkuda?

 

Koostöö eesmärgid

Kindlasti üheskoos mõelda võimalike lahendusi kliendi lojaalsuse ja rahulolu kasvatamiseks. Meie saame pakkuda vastu praeguseid kogemusi ja uusi ideid/lahendusi. Lisaks hea kogemus tutvuda spordiklubi töö ja turundusega

 

Kohvik Pööre

Partneri tutvustus

Jaanuari alguses avatud tore kohvik Emajõe ääres.
Taimetoidu-suunitlusega lõunabuffee tartlastele.
Suure parklaga ilus hubane koht ettevõtetele ja eraisikutele kuni 80-100 inimese üritusteks ja toitlustamiseks.
Suur ja atraktiivne laste mängunurk Shate tantsukooli lastele ja kõigile peredega külalistele.
Tartu parim vaade ja tantsupõrandaga suveterrass otse Emajõe kaldal.
Image result for atlantis pööre

Ülesanded

Turundustiimi käivitamine, turundustööde plaani tegemine, tööde teostamine, tulemuste analüüsimine.
Visuaalne identiteet ja selle kandjad – kujundamine ja tööde produtseerimine – sildid, viidad, reklaamid, lauarääkijad, menüüd, flaierid jne.
Ürituste korraldamine – programmide planeerimine, produtseerimine, reklaamimine, läbiviimine.
Internetimaailm – koduleht, FB, Instagram, pressiteated, kampaaniad jne.

Koostöö eesmärgid

Tahaks jõuda tulemuseni, kus kohviku võimalused on optimaalselt ära kasutatud – külastajad on informeeritud ja saavad positiivseid elamusi, töötajad on õnnelikud ning omanik rahul.  

 

Playtest Games & Marketing OÜ/Interactive Fate OÜ/Luminous OÜ

Partneri tutvustus

Esindan kolme sõltumatut arvutimänge loovat ettevõtet/tiimi, millest esimene on arendanud peamist arvutimänguprojekti neli aastat, teine kolm aastat, ja kolmas kaks aastat.

Kõik mänguprojektid saavad valmis ja lähevad müüki käesoleval aastal. Partneritelt loodame abi saada eelkõige Youtubes tegutsevate mänguvideode tegijatega suhtlemisel.

https://gamejolt.com/games/Shortest-Trip/280771

https://gamejolt.com/games/circle-empires/121625

http://officemanagement101.com/

Projektidele on turundusabi vaja erineval ajal ja viisil, seega kõik partnerid oleksid osaliselt seotud kõikide projektide toetamisega. Tööstiil on mitteformaalne ning meie ettevõtete eesmärk on muuhulgas teenida töötajaid, mitte vastupidi.

Oleme eelkõige huvitatud partneritest, kes on harjunud vähemalt kord nädalas arvutimänge mängima (mobiilimängud ei loe), kuna sellised inimesed mõistavad mänge ja mänguturgu tõenäolisemalt paremini. Samas me ei välista koostööd mängudest kaugemate inimestega ning oleme valmis kaaluma nende tugevusi.

 

Ülesanded

Mängude jaoks relevantsete Youtuberite/casterite kaardistamine (populaarsed inimesed kes postitavad Youtube’i oma mänguvideosid) ja nendega suhtlemine

Eesti-siseste turundusvõimaluste kaardistamine

Kõikvõimalik loominguline koostöö, brainstorming, marketing research, postitused sotsiaalmeedias jms

Võimalusel koostöö ettevõtete professionaalsete turunduspartneritega

 

 

Koostöö eesmärgid

Suurendada Youtuberite partnerite võrgustikku ja suurendada antud arvutimängude huviliste ja/või ostjate hulka. Testida Eesti-sisese turunduse võimalusi & tulemuslikkust.  

 

Maverick OÜ (Vanamaja)

Partneri kirjeldus Ettevõte tegeleb arhitektuurse projekteerimisega ja projekteerimisega seonduvate teenuste pakkumisega. Põhifookus on mälestistel ja miljööväärtuslikes piirkondades asuvatel hoonetel. Oleme mikroettevõte, mis on tegutsenud juba üle 10 aasta ning omab pikaajalist kogemust enda valdkonnas.
Ülesanded Oleme uuendamas oma kodulehte (www.vanamaja.ee). Tudengitele pakuks paralleelselt sellega võimalust käivitada ettevõtte FB leht ja luua sellele sisu. Täna ettevõttel FB lehte veel ei ole.

Kui on huvi, siis oleks vajadus ka videoklippide järele, milles räägitaks lahti teenuste olemus ja antaks vastused klientide  korduma kippuvatele küsimustele.

Koostöö eesmärgid Tegevuste üldine eesmärk on suurendada ettevõtte tuntust ja leitavust klientide poolt ning läbi selle müüki. Konkreetsed tudengite poolt tehtavate tegevuste eesmärgid püstitaks koos tudengitega ja vaataks, kas need õnnestub täita.  

 

MTÜ SME Cooperation

Projekti eesmärk – väike- ja keskmiste ettevõtete rahvusvahelistumisele kaasaaitamine läbi turundus ja ekspordi tegevuste arendamise.

MTÜ SME Cooperation missiooniks on arendada ettevõtlussuhteid Eesti ja välisriikide ettevõtjate vahel, et läbi selle tagada Eesti ettevõtete parem konkurentsivõime.

Tartu ja Pihkva ettevõtjate kohtumine 27.10.2016 näitas mõlema riigi selget huvi koostööks. Peamine teema, mis ettevõtjaid huvitas, oli riikidevaheline eksport.  Piiriäärsete alade koostöö võtme võimalusena nähti sisenemist turule partneri kaudu – Tartu ettevõtjad on oluliseks partneriks Venemaa ettevõtjatele Euroopa turule pääsemiseks ja vastupidi, Eesti ettevõtjatele on Pihkva ettevõtjad võimaluseks Venemaa turule eksportimiseks. Kahjuks on selliste kohtumiste mõju ulatus väikeste  gruppide tõttu üsna vähene.

Peamiseks kontaktide leidmise allikaks on tänapäeval internet. Euroopas on mitmeid internetikeskkondi, kus on püütud ettevõtjaid kokku viia. Kahjuks pole paljud nendest tulemuslikult töötanud, kuna peamiselt jagatakse seal kontakte ja jäetakse täpsustamata konkreetne koostööhuvi.

Meie keskkond pakuks ettevõtjatele spetsiifiliselt seda, mida nad otsivad välisriikidest. Ettevõte püstitab selge ja geograafiliselt püstitatud eesmärgi. Näiteks: paaditootja Eestis otsib alltöövõtjat Venemaal, kes valmistaks x koguses detaile. Selline lähenemine tagab teisele poolele väga selge ettekujutuse, kas ta on koostööst huvitatud. Seega tegemist on millegi hankimisega, olgu see siis teenus või toode.

Teine peamine põhjus on selles, et keskkonnad on üleeuroopalised, mitte orienteeritud sihtriigile. Meie lahenduses on tegemist keskkonnaga, kus andmed paigutuvad ühiselt, kuid keskkonnad on tehtud erinevad, just sihtriigi ettevõtjate ootustest lähtuvalt ja nende internetiharjumusi silmas pidades.

Seega on tulemuseks rahvusvaheline, sihtriigile suunatud hankekeskkond.

Läbi sellise teenuse on võimalik luua otsekontakt huvitatud osapoolega kiirelt, kuna konkreetne soov on väga selgelt esitletud. Olemasolevad keskkonnad on väga iganenud ja ajale jalgu jäänud. Paljudel juhtudel on tegemist andmebaaside kuvamise ja filtreerimisega. Meie soov on luua selles vallas kaasaegsem lahendus, mis hõlmab omadusi sotsiaalmeediate lahendustest ja kaasaegseid kommunikatsiooni võimalusi, videoesitlusi, presentatsioone, on-line kontakti võimalusi ja tugiteenuseid, partnerite haldust veebis jne.

 

SÜGIS 2017/2018

Dragonfly

Pärast 17-kuulist arendustööd on Dragonfly lambid turul alates 2017. aasta kevadest. Dragonfly laualambi iga detail on disainitud ja toodetud Eestis. Valgusti ei karju tähelepanu järele, aga oma lihtsa, kuid stiilse disainiga püüab siiski pilku.

Rohkem infot Dragonfly Facebookist

Kui oled tüdinenud igavatest ja ebakvaliteetsetest ehituspoe letilampidest ning soovid oma ellu tuua midagi unikaalset, moodsat ja ülimalt praktilist, siis võid otsimise lõpetada, vastus on Dragonfly. Meie toreda meeskonna (Asso, Daisy, Karl-Erik, Anette, Elisa Maria) tööks on viia Dragonfly disain lauavalgustid iga põhjamaist minimalismi austava inimese kodu ja kontorilauale ning kasvatada Dragonfly tuntust nii Eestis, kui põhjamaades.

Dragonfly on esimene valik laualampi valiva tippjuhi või sisekujundaja teadvuses. Turunduse abil tuleb saavutada müük – üks lamp päevas.

Tegevusplaani märksõnad:

  • Veeb
  • Sotsiaalmeedia
  • Muud võimalikud kanalid
  • Visuaalne keel
  • Kaubamärk
  • Domeeni muutmine/valik
  • Eksport, välisturud
 

 

CCCP Põgenemistoad

Ettevõtte tutvustus

Põgenemistoad on maailmas levinud meelelahutus. See on lõbus ja põnev viis, kuidas veeta aega oma sõpradega, perekonnega või kolleegidega. Põgenemistuba on päriselu mäng, mis on emotsioone, seikluste ja üllatuste täis.

Lisainfot ettevõtte kodulehelt

Turunduslubi eesmärk

CCCP põgenemistubade turundusmeeskond koosneb neljast majanduse I kursuse tudengist, keda juhib ajakirjanduse ja kommunikatsioon I kursuse tudeng. Tegemist on seltskonnaga, kellel on kamba peale kogemusi ürituste korraldamises, sponsorite otsimises kui ka müügis.

Lisaks kahel Pärnus asuvale põgenemistoale, kaasaskantavale põgenemistoale, vangla ekskursioonile jms oleme välja arendanud veel kaks uut teenust, mille lansseerimisele kaasatakse hea meelega ka tudengeid.

Toode 1 – Brain break kohvrid

Konverentsiklientide jaoks mõeldud brain-break kohvrid on mõeldud kuni 70-80 liikmelistele seltskondadele. Kohvrid on täis erinevaid mõistatusi, mida saab ettevõtete suurürituste vältel lõunapausi ajal lahendada.

Toode 2 – Linna põgenemine

Tavapärane orienteerumine on meie abil saanud uue kuju. Lisaks orienteerumisele on vajalik linnalegendidega tutvumine ja müsteeriumite lahendamine. Sihtgrupiks on sise- ja välisturistid ja ettevõtted.

 

EscapeTartu

EscapeTartu põgenemistoad on ehitatud oma ala parimate professionaalide poolt. Mängu kestus 75 min. Tänu ülesannete rohkusele saavad mängijad nautida mängu kauem kui traditsiooniliselt (1 h). Meie neli põgenemistuba on kõik üksteisest väga erinevad nii raskusastmete kui ka ülesannete poolest. Mis eristab meid teistest põgenemistubadest? Meie poolt pakutav põgenemismäng on pikem ning meie põgenemistubades leidub närvikõdi pakkuvaid elemente. EscapeTartu ruumid on ka sobilikud firmaürituste ning sünnipäevade pidamiseks.

Lisainfot ettevõtte kodulehelt 

Eesmärk

Greete, Henriku, Evelini, Kristiina ja Delise ülesanneteks on turundada EscapeTartu põgenemistube Tartu firmadele ja avalikele asutustele paigana, kus korraldada meeskonnaüritusi, Instagramis koguda vähemalt 3000 jälgijat ning tutvustada EscapeTartut üleüldiselt Tartus, eriti just välistudengitele.

Ülesanded

  • EscapeTartu tutvustamine Tartus
  • Instagrammis 3000 jälgija saavutamine. (Facebookis meil ühe 5000 like-i aga Instagram on hetkel jäänud vaeslapse rolli)
  • EscapeTartu turundamine Tartu firmadele ja avalikele asutustele (meeskonnaürituste tegemise paigana)
  • EscapeTartu reklaamimine välistudengitele.

 

Gustav Gastro

Gustavi ja Werneri kohvikud ei vaja vist kellelegi enam tutvustamist. Werner Cafe näol on tegemist ühe Tartu sümboliga juba aastast 1895. Gustav on kombinatsioon heast maitsest ja kvaliteetsest toorainest, mille vormivad hõrkudeks maiusteks parimad kondiitrid siinpool merd. Gastro on parim kooslus kohviku, restorani ja pubi omadustest, kus saab lisaks meie suurepärastele kookidele ja kohvijookidele nautida ka maailma näinud maitseid!

Gustav Gastro pakub pea kõiki võimalikke turundusalaseid väljakutseid, alustades sotsiaalmeediast, lõpetades re-brändiguga.

Lisainfot Gustavi kodulehelt

Turundusklubi eesmärk

Gustav Gastro turundustiimis on seitse särasilmset neidu, kellest enamikku näete pildil. Vasakult: Marit Lusti, Marili Belitšev, Tiina Nõmm, Sandra Sommer, Annike Tolmats ja Marite Aus ning pildilt on puudu Keily Volkov.
Tööd Gustav Gastros jagub küllaga. Näiteks saame kätt proovida üritusturunduses, kampaaniaturunduses, turundusplaani koostamises ja Facebook Work´i rakendamises sisekommunikatsioonikanalina. 

“põlemine” “vahelduv” “paindlik” “kiire” “ideed”

Ülesanded

  • arendada välja organisatsiooni FB sisekanal
  • Gustav Gastro ja Kaubamaja jõuluaegne koostöö
  • jaanuari nääripidu
  • uue brändi lanseerimisüritus
  • Gustav Gastro administratiivne turundus
  • jaeturundus
  • eksport
  • turundusplaan + eelarvestamine

 

KarriTehas

Ettevõtte tutvustus

KarriTehas on Aparaadi tehases asuv aasia restoran, mis pakub oma klientidele indiapäraseid toite modernse sisustusega restoranis. Restoran avati 2017. aastal kevadel. Lisaks restoranile on kõrval ka röstikoda Tartu Coffeeling, mille kohvioad on müügil Tallinna Kaubamaja lettidel ning varsti ka Tartu Kaubamajas ja Solarises.

Lisainfot ettevõtte Facebookist

Turundusklubi eesmärk

Kellele ei meeldiks avastada uusi maitseelamusi ja käia uutes kohtades?
Kuid kuidas leida neid uusi ja häid kohti? Meie ülesandeks ongi teha KarriTehas märgatavamaks ning meelitada ligi uusi kliente.

Eesmärgiks oleks tõsta restorani kassat kuni 8500.- euroni nädalas, eesmärgi saavutamiseks on aega 12 nädalat. Vaheeesmärgid jagunevad ühtlaselt nädalate vahel: 4. nädal 7500€, 8. nädal 8000€, 12. nädal 8500€.
Turundusklubiga teeb koostööd restorani ja röstikoja koordinaator, kes vastutab igapäevaselt restorani paberimajanduse ja turunduse eest. Viiakse läbi iganädalaseid koosviibimisi, kus arutatakse läbi eelneva nädala arengud ning räägitakse tulevastest ideedest.

 

KVARK Teadusteater

Ettevõtte tutvustus

Teadusteater pakub omapäraseid, lõbusaid ja õpetlikke teadusetendusi, töötubasid ning mänge! Etendused ja töötoad valmivad vastavalt kliendi soovidele, tehes iga ülesastumise kordumatuks! Oled dirigent? Muusikaetendus! Ettevõtte juht? Start-up etendus! Rallifanatt? Autotöötuba! Kui suudame Sinu südant liigutada, on puudutatud ka meie südamed! Oleme käinud laste sünnipäevadel, firmade suvepäevadel, jõulupidudel, laatadel, jaanipäevadel, koolides, laagrites, festivalidel, poissmeesteõhtutel, … Teisisõnu pole meid veel vaid saadetud vee alla ega Kuu peale, seega miks mitte kutsuda meid sinnagi?

Teadusteatri meeskond koosneb entusiastlikest noortest teaduse populariseerijatest, kellele pole teatrilavad ega teleekraanid võõrad. Oleme ühendatult 40-aastase kogemustebaasiga olnud seotud nii Rakett69, AHHAA kui ka Teadusbussi ülesehitamisega.

Lisainfot ettevõtte kodulehelt

Turundusklubi eesmärk

KVARK turundustiim – kes me oleme ning mida me teeksime, kui meil oleks ainult vaba aeg?
 
Maarja-Liis (pildil vasakul): õpib 3. kursusel ajakirjandust ning vaba ajaga ilmselt reisiks, loeks hästi palju raamatuid ja vaataks filme.
Anna (pildil paremal): õpib 1. kursusel majandust, vaba ajaga teeks palju sporti, vaataks filme ja loenguid, loeks raamatuid ja kuulaks muusikat
Teele (pildil keskel): õpib 2. kursusel kommunikatsiooni ja majandust, vabal ajal otsiks võimalusi end millegagi rakendada, teeks sporti, laulaks ja tantsiks ning vaataks huvitavaid ja arendavaid YouTube’i loenguid
Kelly (puudub pildilt): õpib 2. kursusel majandust, vabal ajal reisiks, käiks teatris, teeks teatrit, spordiks, mängiks korvpalli

On kaks põnevat ja tähtsat poolt, mille osas KVARKi aidatakse

  1. Kvarki üldisema maine kujundamine. Oleme suunitletud peamiselt täiskasvanud publikule, kuid kui seda ei teata, siis ei osata meid ka tellida.
  2. Võimalik marketing-kampaania suure esinemise jaoks Saku Suurhallis. Kuigi selle projekti reklaampoolega tegeleb peamiselt Saku Suurhalli tiim, siis huvi korral leiame kindlasti viisi, kuidas kaasata ka Turundusklubi.

 

Rattaringlus Tartus

Koostöö Tartu Linnavalitsusega

Linna on paigaldatud palju elektroonilisi rattalaenutuspunkte. Vaja välja töötada nii hinnastamine kui äri- ja kommunikatsioonistrateegia. Viimast on võimalik tõenäoliselt soovikorral ka ellu viia.

Tegevus algaks 26.sept, kui toimuks kohtumine Taani konsultandi, Gehl Archidects´i töötaja, kes oli Kopenhaageni rattaringlussüsteemi üks käivitajatest. Ta jagab oma kogemust nii hinnastrateegia kujundamise kui ka äriplaani koostamise kohta.

  • 600-800 rendijalgratast
  • 60-80 parklat
  • Elektrijalgrattad
  • Abi rattaringlussüsteemi kasutamise hinna kujundamisel

Tudengite kasu

Projektijuhi praktikavõimalus

 

sTARTUp HUB

Ettevõtte tutvustus

sTARTUp HUB on Tartu kesklinnas asuv äri- ja kommuunikeskus, mis koondab ligi 25 erinevat ettevõtet. sTARTUp HUBis asub Tartu mõistes ainulaadne koostöötamisala, mis võimaldab iduettevõtjatel soodsatel tingimustel üürida kontoripinda laua põhimõttel. Lisaks avati äsja valminud sTARTUp Lounge, mis oma modernse välimuse ja olekuga püüab kõiki neid inimesi, kes otsivad Tartus päevaks töökohta. sTARTUp HUB teeb tihedat koostööd SPARK HUBiga. Ühekoos töötavad HUBid selle nimel, et soodustada iduettevõtete teket Tartus ja luua tugistruktuurid ning võrgustik, mis toetaksid iduettevõtete ellujäämist. Lisaks korraldatakse HUBides mitmesuguseid ettevõtlusega seotud üritusi alates hackatonidest kuni koolitusteni välja. Märkimisväärset rolli mängitakse ka Eesti suurima ärifestivali sTARTUp Day korraldamisel.

Lisainfo sTARTUp HUB Facebookist 

Turundusklubi eesmärgid

“Meie oleme Romet, Susanna, Eileen, Marge, Karl, Karoliina ja Mari. Kokku on meil 122 aastat elukogemust, turunduskogemust veidi vähem. Siiski teame nii mõndagi eraettevõtlusest, ajakirjandusest, kommunikatsioonist, sotsiaalmeediaturundusest, visuaalist, arvutitest, tervisest ja spordist. Oleme avatud uutele ideedele ja hoiame meeli avatuna, et innovaatilisus ideedest mööda ei läheks!
sTARTUp HUBi projektis panustame maksimaalselt, et nad saaksid tuntuks nii Sinu kui Sinu sõprade jaoks! 
Ah, et mis see sTARTUp HUB üldse on? “

1) Kasvatada sTARTUp HUBi tuntust nii Tartu linnas kui ka mujal Eestis

2) sTARTUp HUBi olemasolevad liikmed – siseturunduse võimaluste kaardistamine ja nende elluviimine

3) Panustada Tartu sTARTUp ökosüsteemi arendamisesse (ürituskorraldus)

 

Talveakadeemia

Ettevõtte tutvustus

Talveakadeemia korraldab teist aastat järjest õpilaste teadustööde konkurssi. Nende eesmärk kutsuda erinevate ülikoolide õppeastmete ja erialade tudengeid esitama konkurssile oma teadus/uurimistöid. Samuti korraldatakse konkurssil osalevatele noortele pidevat esinemis- ja kirjutamiskoolitusi. Auhinnad konkurssi võitjatele on vägevad ja pidulik lõpuüritus leiab aset AHHAA-keskuses.

Turundusklubi eesmärk

“Me ei ole keegi igapäevaselt eriline teadlane. Küll aga meeldivad meile väljakutsed. Teadusakadeemia projekt pakub piisavalt mänguruumi, et tuua kokku rohkelt tudengeid üle Eesti ning teha teadust ägedalt ja mänguliselt.”

Eesmärk on aidata Talveakadeemiat väiksemates elementaarsetes turundusülesannetes ning osaleda turundusplaani koostamisel algusest lõpuni. Samuti pakub projekt võimalust võimsa lõpuürituse korraldamisel AHHAAs (sponsorid, auhinnad, reklaam). Hea võimalus näha ühe konkurssiturundust algusest lõpuni:)

Lisainfot Talveakadeemia kodulehelt

 

TÜ Majandusteaduskond

Turundusklubi eesmärkHei!

Oleme Kris ja Ilona, kaks verivärsket majandustudengit. Vabal ajal oleme väga erinevad inimesed – Ilona plõngutab viiulit Tallinnas ja Kris vudib Võrumaa metsades.
Neiu on huvitatud keeltest ja noormees pigem teadushuviline, kuid ambitsioonikus ja elurõõm on see, mis ühendab. Kaks pead on siiski kaks pead ning just kahekesi suurendame drastiliselt teadlikkust kodusest majandusteaduskonnast. Ilonalt tulevad lennukad ideed ja Krisilt teostamisvõimalused ja nii moodustame pealtnäha pisikese, kuid innuka ja jubevahva tiimi.
Tšekka ülivingeid üritusi majandusteaduskonna fb lehelt ja näeme peatselt, kui sa tahad saada kärmelt muutuvas maailmas vajalikke laiahaardelisi teadmisi.

Eesmärk on aidata Tartu Ülikooli majandusteaduskonnas tekitada „meie tunde“, elavdada tudengielu ning suurendada teaduskonna nähtavust.

Projekti eesmärgiks on terve majandusteaduskonnaga tegelemine.

Korraldada tuleb teaduskonna pidusid ja üritusi ning kaasa mõelda ja rääkida teaduskonna nähtavuses – ehk mõtleme kuidas teaduskonda atraktiivselt turundada. Lisaks traditsioonilisele jõulupeole võiks mõelda kevadise aastalõpupeo korraldamisele ning miks mitte korraldada teadusonnale üks tore öine orienteerumine, jõululaat või sõbrapäev.

Lisainfot teaduskonna kodulehelt

 

UpTravel reisibüroo

Ettevõtte tutvustus

Meiega puhkad!
Suur valik puhkusereise parima hinnaga. Puhkusereisid, individuaalreisid, ärireisid, lennupiletid, laevapiletid, Lux Express bussipiletid, majutus, reisikindlustus, autorent, reisi järelmaks. Kõike seda pakub meie enda Tartus asuv reisibüroo UpTravel!

Rohkem infot ettevõtte kodulehelt

Turundusklubi eesmärk

“Pärnust, Tallinnast, Ida-Virumaalt või hoopiski Tartust – kõige tähtsam pole meie alguspunkt, loeb  vaid see, millisesse sihtpunkti me tahame jõuda. Eesmärk on meil üks – viia UpTravel uuele tasemele. Avastada enda jaoks uut, õppida, areneda ja teha seda rõõmuga.”

Eesmärgid on tegelikult lihtsad: analüüsida UpTraveli kodulehte, sotsiaalmeediakanaleid (FB) ning uudiskirja ja sealt edasi teha ettepanekuid muudatusteks. Selleks, et lõpptulemus oleks haarav, kasutajasõbralik, selge, müüv, broneeringute ja müükide arvu tõstev. Samuti huvitav ja kliendisõbralik.