Järgmine Turundusklubisse registreerumine algab juba septembris!

Helg 

Partneri kirjeldus

 

Helg on rõivabränd värskele emale, tootevalikus on funktsionaalsed,
kaasaegsed ning harmoneeruvad rõivad ja aksessuaarid.
 

Liikmete arv: 4

         

Ülesanded

Selles projektis saad muuta kodulehe kliendisõbralikumaks, koostada turundusplaani ja korraldada üritust.
Kellele sobib?   👉 tahad õppida turundusplaani koostamist
👉 sulle meeldib kirjutada või tahaksid end selles arendada
👉 tunned huvi moe vastu

TruMe

Partneri kirjeldus

 

TruME Therapy ehk eestikeelsena Tõeline Mina teraapiad on Eestis psühholoogia ja
teraapiateenuste lipulaev, mis tõstis oma nähtavust TV3-s linastunud sarjaga „Hüpnotisöör“.
Sellest ajast alates oleme loonud online enesearengu kursuse, mis põhineb psühholoogial,
teadusel ja hüpnoosil.   

Liikmete arv: 4

Ülesanded

     Selles projektis saad näha, kuidas käib teenuse lansseerimine USA turul, õppida strateegilist turundust ja tegeleda loovlahendustega.
Kellele sobib? 👉 sind huvitab rahvusvaheline turundus
👉 tahad tegeleda strateegiliselt
👉 oled avatud maailmapildi ja -tunnetusega

 

Petify.ee

Partneri kirjeldus

 

Petify (https://Petify.ee) pakub inimestele ainulaadset keskkonda loomade hoiustamiseks.
Liitudes meie keskkonnaga, on kasutajal võimalus loomi hoiule võtta või oma lemmik hoiule
anda.Liikmete arv: 4

Ülesanded

Selles projektis saad koostada turundusplaani, tegeleda sotsiaalmeedia ja koostööpartnerite leidmisega.
Kellele sobib? 👉 oled suur loomaarmastaja
👉 tahad proovida turundusplaani koostamist
👉 soovid proovida koostööprojektide tegemist

Kassikohvik Nuri

Partneri kirjeldus

 

Kassikohvik Nurri on kohvik, kus saab aega veeta siin kohapeal elava umbes 10 kohvikukiisu
seltsis, samuti süüa-juua nagu tavaliselt ikka kohvikus.
 

Liikmete arv: 4

Ülesanded

Selles projektis saad tegeleda kiisude sotsiaalmeediaga, korraldada kohviku sünnipäevaüritusi, mõelda välja ja teha erinevaid turunduskampaaniaid. 
Kellele sobib? 👉 armastad kiisusid
👉 tahad end proovile panna sündmuskorralduses
👉 soovid õppida tegema turunduskampaaniaid

Köömen

Partneri kirjeldus

 

Köömen on sotsiaalne ettevõte, mis pakub rahvusköökide taimetoitu. Töötame ettevõtetega Eestis, kellel on vaja catering-teenust erinevatele koolitustele ja üritustele. Eristume sellega, et toitu valmistavad meie arenguprogrammis osalevad pagulased – põlvest-põlve pärandatud retseptide järgi.    

Köömen 3-6 kuuline arenguprogramm on stardilava. Läbi mentorluse ja kogemusnõustamise  praktiseeritakse eesti keelt ja toetatakse kohalike normide ja töökultuuri mõistmist. Iga catering tellimus, mida pagulased Köömnega täidavad, näitab neile, et neil on Eesti ühiskonnas väärtus, mis tõstab nende eneseusku ja motivatsiooni.

 
  • Videoprojektid
  • Sotsiaalmeedia sisuloome ja kampaaniad
  • Blogide ja artiklite kirjutamine, koostöö suunamudijatega
  • Festivalidel Köömeni atraktiivususe kasvatamine, kajastamine
Kellele sobib?
  • Sind paelub videograafia
  • Naudid kirjutamist ja suudad end ladusalt väljendada
  • Tunned huvi sotsiaalmeedia turunduse vastu

Wiedemanni tõlkebüroo

Partneri kirjeldus

 

Widedemanni tõlkebüroo on tegutsenud juba 20 aastat. Hetkel on tõlkebürool käsil rebranding, mistõttu nad ka Turundusklubi tudengite poole pöördusid. 

Liikmete arv: 4

Ülesanded

Selles projektis saad näha, kuidas käib ettevõtte rebranding, teha turuanalüüsi ja sisuloomet.
Kellele sobib? 👉 sind huvitab bränd ja rebranding
👉 tahad mõelda kastist välja ja arendada loovust
👉 soovid teha sisuloomet

sTARTUp Day

Partneri kirjeldus

 

sTARTUp Day on Baltikumi suurim ärifestival, mis toob kokku üle 4400 osaleja. Tegemist on mitmepäevase festivaliga, millel on mitmeid kõrvalüritusi nagu näiteks Smart Manufacturing Meetup.

Ülesanded

Selles projektis saad võimaluse turundada Smart Manufacturing Meetup´i, koostada turundusstrateegiat ja valmistada ette turundusmaterjale.
Kellele sobib? 👉 tahad õppida sündmuse turundamist
👉 sind huvitab, kuidas koostada turundusstrateegiat
👉 soovid end tõsiselt proovile panna ja tulemusi näha

Horticom

Partneri kirjeldus

 

Horticom OÜ tegeleb aiakaupade hulgimüügiga. Horticom toodab ka omanimelisi aia- ja kodutooteid. Lisaks sellele on nad loonud Aednik24 veebilehe, mis on suunatud erakliendile.

Ülesanded

Selles projektis saad aimu sotsiaalmeedia turundaja tööst: koostad sotsiaalmeedia strateegiat, mõtled välja kampaania ja kujundused, proovid koostööd suunamudijatega.
Kellele sobib? 👉 armastad sotsiaalmeediat
👉 tahad arendada oma loovust
👉 sind huvitab aiandus

Fanni Banni

 

 Partneri kirjeldus

Fanni Banni on Eesti uus rõivabränd, mis sündis soovist luua mugavaid rõivaid laheda ja isikupärase disainiga ning olles seejuures võimalikult keskkonnasõbralik.

Ülesanded

Siin projektis saad tegeleda sisuloomega, otsida koostööpartnereid, luua foto- ja videomaterjali, tegeleda kodulehe ja reklaamikampaaniatega.

Kellele sobib?

👉 sulle meeldib sotsiaalmeedia
👉 sind paelub turunduskommunikatsioon
👉 tahad õppida reklaamikampaania tegemist

Elmo rent

 

 Partneri kirjeldus

ELMO RENT on see tore ettevõte, kelle kaudu on võimalik nautida sõidurõõmu renditud elektriautodega. Nad plaanivad elektriautode renditeenuse teha järjest kättesaadavamaks laiemale ringile huvilistele. Uuri lisa: www.info.elmorent.ee

Ülesanded

Selles projektis saad näiteks aidata ettevalmistada turunduskampaaniat, mõelda sobivaid tekste ja sloganeid, mõelda välja videoklippide stsenaariume.

Kellele sobib?

👉 soovid näha suure turunduskampaania telgitaguseid
👉 sulle meeldib loominguline kirjutamine
👉 armastad ajurünnakuid
👉 oled suur keskkonnasõber