TruMe |
||
Partneri kirjeldus |
TruME Therapy ehk eestikeelsena Tõeline Mina teraapiad on Eestis psühholoogia ja teraapiateenuste lipulaev, mis tõstis oma nähtavust TV3-s linastunud sarjaga „Hüpnotisöör“. Sellest ajast alates oleme loonud online enesearengu kursuse, mis põhineb psühholoogial, teadusel ja hüpnoosil.
Liikmete arv: 4 |
![]() |
Ülesanded |
Selles projektis saad näha, kuidas käib teenuse lansseerimine USA turul, õppida strateegilist turundust ja tegeleda loovlahendustega. | |
Kellele sobib? |
![]() ![]() ![]() |
Kassikohvik Nurri |
||
Partneri kirjeldus |
Kassikohvik Nurri on kohvik, kus saab aega veeta siin kohapeal elava umbes 10 kohvikukiisu seltsis, samuti süüa-juua nagu tavaliselt ikka kohvikus.
Liikmete arv: 3 |
![]() |
Ülesanded |
Selles projektis saad tegeleda kiisude sotsiaalmeediaga, korraldada kohviku sünnipäevaüritusi, mõelda välja ja teha erinevaid turunduskampaaniaid. | |
Kellele sobib? |
![]() ![]() ![]() |
Köömen |
|||
Partneri kirjeldus |
Köömen on sotsiaalne ettevõte, mis pakub rahvusköökide taimetoitu. Töötame ettevõtetega Eestis, kellel on vaja catering-teenust erinevatele koolitustele ja üritustele. Eristume sellega, et toitu valmistavad meie arenguprogrammis osalevad pagulased – põlvest-põlve pärandatud retseptide järgi. Köömen 3-6 kuuline arenguprogramm on stardilava. Läbi mentorluse ja kogemusnõustamise praktiseeritakse eesti keelt ja toetatakse kohalike normide ja töökultuuri mõistmist. Iga catering tellimus, mida pagulased Köömnega täidavad, näitab neile, et neil on Eesti ühiskonnas väärtus, mis tõstab nende eneseusku ja motivatsiooni. Liikmete arv: 2 |
||
Ülesanded |
|
![]() |
|
Kellele sobib? |
|
sTARTUp Day |
||
Partneri kirjeldus |
sTARTUp Day on Baltikumi suurim ärifestival, mis toob kokku üle 4400 osaleja. Tegemist on mitmepäevase festivaliga, millel on mitmeid kõrvalüritusi nagu näiteks Smart Manufacturing Meetup.
Liikmete arv: 7 |
![]() |
Ülesanded |
Selles projektis saad võimaluse turundada Smart Manufacturing Meetup´i, koostada turundusstrateegiat ja valmistada ette turundusmaterjale. | |
Kellele sobib? |
![]() ![]() ![]() |
Horticom |
||
Partneri kirjeldus |
Horticom OÜ tegeleb aiakaupade hulgimüügiga. Horticom toodab ka omanimelisi aia- ja kodutooteid. Lisaks sellele on nad loonud Aednik24 veebilehe, mis on suunatud erakliendile.
Liikmete arv: 3 |
![]() |
Ülesanded |
Selles projektis saad aimu sotsiaalmeedia turundaja tööst: koostad sotsiaalmeedia strateegiat, mõtled välja kampaania ja kujundused, proovid koostööd suunamudijatega. | |
Kellele sobib? |
![]() ![]() ![]() |
Fanni Banni |
||
Partneri kirjeldus |
Fanni Banni on Eesti uus rõivabränd, mis sündis soovist luua mugavaid rõivaid laheda ja isikupärase disainiga ning olles seejuures võimalikult keskkonnasõbralik.
Liikmete arv: 3 |
![]() |
Ülesanded |
Siin projektis saad tegeleda sisuloomega, otsida koostööpartnereid, luua foto- ja videomaterjali, tegeleda kodulehe ja reklaamikampaaniatega. | |
Kellele sobib? |
![]() ![]() ![]() |
Elmo rent |
||
Partneri kirjeldus |
ELMO RENT on see tore ettevõte, kelle kaudu on võimalik nautida sõidurõõmu renditud elektriautodega. Nad plaanivad elektriautode renditeenuse teha järjest kättesaadavamaks laiemale ringile huvilistele. Uuri lisa: www.info.elmorent.ee
Liikmete arv: 5 |
![]() |
Ülesanded |
Selles projektis saad näiteks aidata ettevalmistada turunduskampaaniat, mõelda sobivaid tekste ja sloganeid, mõelda välja videoklippide stsenaariume. | |
Kellele sobib? |
![]() ![]() ![]() ![]() |